Ετικέτες

img_0647Δεν έχεις νιώσει ποτέ πως φοβάσαι να κοιτάξεις στα μάτια κάποιον, επειδή σου φαίνεται επικίνδυνος, και δε θέλεις να τραβήξεις την προσοχή του;!
Σήμερα στο μετρό προχώρησα ένα βήμα παρακάτω: σκέφτηκα να γράψω μια «λήψη» για κάποιον που μου «έκανε κλικ», και προς στιγμήν δείλιασα, γιατί μου φάνηκε τόσο ιδιόρρυθμος, περίεργος τύπος, που φοβήθηκα ν’ ασχοληθώ μαζί του! Εντυπωσιακό;!
Παρ’ όλα αυτά συνεχίζω ακάθεκτη! 😉
Μακρύ, γκρίζο, μάλλινο παλτό, μαύρα γάντια στα χέρια (τη στιγμή που εγώ-η κρυουλιάρα- φορώ μόνο ένα jacket!). Λεπτό φουλάρι γυρισμένο πολλές φορές στο λαιμό, σγουρά ψαρρά μαλλιά, σακίδιο στην πλάτη -κουμπωμένο μπροστά! Γυαλιά, βλέμμα λίγο λογικό… και λίγο όχι…
Είμαι υπερβολική; Τί ακριβώς με φόβισε σ’ αυτόν; Τί απέπνεε που μ’ έκανε να διστάσω ν’ ασχοληθώ μαζί του;
Δυστυχώς έχει φύγει εδώ και ώρα απ’ το οπτικό μου πεδίο και δεν μπορώ να «εντρυφήσω»… 🙂
Ακόμα κι έτσι όμως, σκέφτηκα τώρα τί θα γινόταν αν πίσω από την πλάτη μου, όπως είμαι καθισμένη, στεκόταν αυτός και διάβαζε ό,τι έγραφα;!
Χαχαχα… Το ‘κανα θρίλλερ, χωρίς να είναι! Μια λήψη-θρίλλερ λοιπόν, για τον μανιακό επιβάτη με το τρελλό βλέμμα και το σγουρό ατίθασο μαλλί!!!

