Ετικέτες

,

img_0645

Κάνω τα μαλλιά μου μπούκλες κι ονειρεύομαι. Γελώ. Στο γύρισμα της μπούκλας παίζει κρυφτό μια Παρασκευή λίγο πιο δυνατή, πιο αισιόδοξη. Γελώ. Γελώ και με τα χάλια μου – που έχω τόσα χρόνια απωθημένα με τα μαλλιά μου… Ριζωμένες πεποιθήσεις, με αιτία ή χωρίς. Ας κυλήσουν κι ας χαθούν αυτές οι πεποιθήσεις, μέσα απ’ το δάσος των όμορφων, φρέσκων μπουκλών. Ας κρατήσω μια Παρασκευή λίγο πιο περιποιημένη.

Άλλες γυναίκες είναι καλό ν’ απομυθοποιήσουν λίγο την υπερβολική φροντίδα, το κυνήγι της τέλειας ομορφιάς.
Εγώ πρέπει να κάνω τ’ αντίθετο 😉.
Ακούγεται λίγο παράδοξο αλλά έτσι είναι. Όταν προσέξεις λίγο παραπάνω το εξωτερικό σου πρόσωπο, είναι ίσως πιο εύκολη η πορεία να φροντίσεις, να περιποιηθείς και ν’ αγαπήσεις και το εσωτερικό σου πρόσωπο.

Ας είναι το ρουζ το χτεσινό ή οι μπούκλες οι σημερινές μια αρχή!
Μπορεί να πρέπει κάθε μέρα να βάζεις αρχή – η συνέπεια δεν είναι εύκολο πράγμα, οι «πτώσεις» πολλές!
Όμως μην ξεχνάς, ακόμα και κάθε μέρα: «Βάλε αρχή» !!!

