Ετικέτες

img_0643

 

Πόσο πιο ωραία νιώθεις όταν είσαι όμορφα ντυμένος;!

Είναι σαν, με αυτή τη μικρή πράξη, να δίνεις μιαν αξία στον εαυτό σου… Σα να λες: «αξίζεις να ντυθείς όμορφα» ή και, το πιο σκοτεινό, αντίστροφο: «είσαι ντυμένη όμορφα, αξίζεις (κάτι παραπάνω) τώρα…»
Το σίγουρο είναι οτι έχω ένα σωρό όμορφα ρούχα, που όμως δε φορώ συχνά. Μπορεί επειδή δεν το απαιτεί η δουλειά μου, αν και δε θα έβλαπτε καθόλου…, μπορεί επειδή πάντα το πρωί βιάζομαι – δεν είμαι πρωινός τύπος… Μπορεί κι επειδή δεν έχω την αρκούντως καλή διάθεση για να ντυθώ όμορφα. Όλα αυτά μαζί λοιπόν… κι εγώ ντυμένη μονίμως με 2-3 παντελόνια, το ένα απαραιτήτως τζην… Έχω ωραία παπούτσια, αλλά φοράω συνεχώς τις γούνινες μου flat μπότες. Για τακούνια ούτε λόγος. Η άνεση είναι μακράν προτιμητέα από την ομορφιά… (δυστυχώς!)

Όμως επιθυμώ ν’ αλλάξω, κι αυτό είναι μια καλή αρχή. Τουλάχιστον όταν δεν πάω δουλειά, προσπαθώ να βάλω κάτι πέραν της εύκολης λύσης…
Να χαρώ και τα ρούχα μου, βρε παιδί μου! Να πάψουν τα «ωραία ρούχα» να είναι μια ωραία εικόνα, μια ιδέα! Να έρθει έστω αυτή η ομορφιά στην καθημερινή ζωή. Να γίνει η ρουτίνα αισθητικά πιο ενδιαφέρουσα! Να χαίρεσαι να βλέπεις, να χαίρεσαι να είσαι! Ας είναι, έστω τα ρούχα, που θα σε κάνουν ν’ αρχίσεις να νιώθεις έτσι!!!

 

