Ετικέτες

,

image

Ποσό δύσκολο πράγμα η οργάνωση…;!
Μα πόσο σημαντικό…
Απ’ το να οργανώσει κανείς τις καθημερινές ή τις εποχικές του δουλειές , μέχρι το να οργανώσει την επιχείρηση του, το σπίτι του… Για να μην αναφερθώ στο να οργανώσεις τις προτεραιότητες της ζωής σου, ή (αν έχεις) τα παιδιά σου…

Παραδέχομαι πως είμαι άτομο ανοργάνωτο, σχεδόν τελείως! Παρόλα αυτά, η υπευθυνότητα μου -και η τελειομανία μου- δε μου επιτρέπουν να μην είμαι συνεπής στις υποχρεώσεις μου. Πόσο πιο εύκολο θα ‘ταν ομως αυτό, αν ήξερα κιόλας να οργανώνομαι…! Ο Θεός έφερε στο πλάι μου έναν άνθρωπο πολύ οργανωτικό. Δεν είμαι σίγουρη αν ήταν πάντα ετσι, αλλά τουλάχιστον οι περιστάσεις τον έκαναν να γίνει. Και τώρα πια είναι πολύ οργανωμένος σε ό,τι κάνει, κι αυτό τον κάνει άκρως αποτελεσματικό, φερέγγυο… και σπαστικό σε μένα 😜! Τον ενοχλεί φυσικά η δική μου ανοργανωσιά, αλλά πρώτον με πιέζει/πρήζει να οργανωθώ και δεύτερον με γεμίζει τύψεις που δεν το κάνω!

Εντάξει, γράφω μεταξύ αστείου και σοβαρού… Απλά κάνω τέτοιες σκέψεις κατά καιρούς, ειδικά όταν οι συνθήκες πιέζουν και μένα να οργανωθώ… Για να δούμε; Θα τα καταφέρω σιγά-σιγά;!!!

Wish me luck!!!

