γλυκάκια

Έχω βρει το κουμπί μου! Ξέρω πια πώς να μου ανεβάζω τη διάθεση! Μεγάλο πράγμα, ομολογουμένως, κι ελπίζω όχι απλά μεγάλα λόγια… Παρατήρησα λοιπόν, πως κάθε φορά που φτιάχνω κάτι στην κουζίνα μου, γλυκό κατά προτίμηση ή έστω κάποιο αλμυρό σνακ, πάντα μετά έχω πολύ καλή διάθεση! Ακόμα και χάλια να ήμουν πριν, μετά είμαι σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Έχω καταλάβει πως το να είμαι δημιουργική είναι για μένα από τους απόλυτους στόχους της ζωής μου, εκφράζοντας μια εσωτερική, όχι πάντα συνειδητή, ορμή!

Είμαι ευτυχής, όταν είμαι δημιουργική! Είμαι ζωντανή, όταν είμαι δημιουργική!

Περαιτέρω ανάλυση δεν έχει κανένα νόημα, ούτε για μένα. Μπορώ μόνο να εκμεταλλευτώ τις ανακαλύψεις μου προς όφελος της δικής μου ευεξίας, αλλά και των γύρω μου, και να αδράξουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε όλοι μαζί τα έργα των χειρών μου. Εξάλλου γι’ αυτό τα φτιάχνω – συνήθως τα μοιράζω από δω κι από κει, δε με ενδιαφέρει να τα φάω όλα μόνη μου! Είναι κι αυτό ένα μέσο επικοινωνίας, μία αφορμή για κουβεντολόι: ένα αχνιστό ρόφημα, τα κεκάκια στην πιατέλα, κι όλα γλυκαίνουν αλλιώς

