Ετικέτες

552532_536715966361854_1531562456_n

 

Μερικές φορές αισθάνομαι σα να ανταγωνίζομαι το γιο μου…! Σα να υπάρχει αντιπαλότητα. Ποιος θα νικήσει; Αυτός ή εγώ;

Ίσως έχει πάρει το πείσμα το δικό μου, ίσως κι εγώ δεν έχω ακόμα αποβάλλει το δικό μου παιδιάστικο πείσμα.

Ξεσυνερίζομαι το παιδί μου; Δεν μπορώ να είμαι υπεράνω, ως ενήλικας; Μήπως δεν είμαι full time ενήλικας;

Δυσκολεύομαι να μπαίνω πάντα στη θέση του, αλλά προσπαθώ αρκετές φορές να το κάνω, και τότε βλέπω τα πράγματα τελείως αλλιώς.

Πάντως από τότε που είδα γραμμένη την παραπάνω φράση για τις «χαμένες» μάχες, συνειδητά προσπάθησα να το εφαρμόσω και πραγματικά είδα διαφορά στην καθημερινή μας ενδοοικογενειακή ειρήνη. Το επόμενο βήμα είναι να γίνεται πια ασυνείδητα και να συνοδεύεται κι από εσωτερική ειρήνη, γιατί δεν έχει τόσο νόημα να βράζεις από μέσα σου κι απ’ έξω να φοράς το προσωπείο της ήρεμης και καλόβολης μαμάς…

