Ετικέτες

Ο Θεός μού έστειλε πολλές «μαμάδες», η μία να συμπληρώνει το έργο της άλλης. Καθεμία βάζει το λιθαράκι της στο ποια είμαι, πώς σκέφτομαι, πώς αισθάνομαι – διαμορφώνει εν μέρει την προσωπικότητά μου. Έρχεται την κατάλληλη στιγμή στη ζωή μου και τη φωτίζει και την πλουτίζει – πολλές φορές τη σώζει κιόλας. Είμαι ευγνώμων στο Θεό γι’ αυτές τις παρουσίες και είμαι ευγνώμων σ’ αυτές τις «μαμάδες», που χωρίς καμία υποχρέωση και χωρίς να ζητούν κανένα αντάλλαγμα, πήραν απέναντί μου μητρική μορφή. Και γίναν αγκαλιά και γίναν γλυκόλογα και γίναν κουβέντα ζεστή κι υποστηρικτική… Μου χάρισαν το χρόνο τους μ’ απλοχεριά. Μ’ άφησαν να υπάρχω και να μεγαλώνω κοντά τους, να θεριεύω. Κράτησαν καθρέφτη αντίκρυ μου τα μάτια τους, να καθρεφτιστώ στην αγάπη τους… Όλους- όλους πολύ ευχαριστώ κι εύχομαι στο κατόπι τους να έρχομαι κι εγώ!