Ετικέτες

Φαίνεται οτι ο (επικείμενος) ερχομός ενός παιδιού δεν είναι αρκετός, γι’ αυτό και χρειάζονται επιπλέον σκοτούρες, άγχη και αγωνίες με τη δουλειά… Στάσιμη, ενώ θα έπρεπε τώρα να αναπτύσσεται, εμπόδια στις οικονομικές συναλλαγές λόγω αυστηρότερων κριτηρίων στις τράπεζες («πρέπει να γίνετε καλύτερος πελάτης για να σας ξανα-βγάλουμε μπλοκ επιταγών»…!) κλπ τέτοια…

Συν μία κοιλιά που με εμποδίζει να κάνω τις δουλειές μου μόνη μου και πρέπει να τρέχω και τον Β. μαζί μου, ο οποίος αφήνει τη δική του δουλειά για να με πηγαινοφέρνει… Ωραία πράγματα… Κι έχω και την αγωνία: θα προλάβω να τελειώσω τις δουλειές μου πριν γεννήσω;!

Θα μου πεις: μια χαρά τα έχεις προλάβει όλα μέχρι στιγμής, όλα (σχεδόν) είναι έτοιμα, ίσως και παραπάνω απ’ όσο θα περίμενε κανείς, και παρ’ όλα αυτά αγωνιάς…

Ε, άμα το’ χει κανείς μέσα του…

Μα να σου πω κάτι; Και ό,τι δεν έχει γίνει τώρα, δεν είναι από τα απαραίτητα να γίνουν!

Ε, πια!!!

